پاکسازی کبد چرب با خاکشیر

آنچه در این مقاله می خوانید:

آیا پاکسازی کبد چرب با خاکشیر امکان پذیر است؟

پاکسازی کبد چرب با خاکشیر یکی از روش های طبیعی و فوق العاده تاثیر گذار در منظر طب سنتی است. کبد چرب متاسفانه از جمله مشکلاتی است که امروزه متاسفانه به دلیل سبک زندگی غلط خیلی ها را دچار کرده است. امروزه مصرف بیش از حد نوشابه ها ، فست فود ها و کم شدن تحرک افراد ، بدن اکثر افراد جامعه آماده اینگونه مشکل شده است. کبد چرب متاسفانه باعث اختلال در سیستم کاری کبد می شود. مشکل کبد چرب زمانی پیش می آید که میزان چربی تولید شده در این عضو از میزان نرمال خود به حد بیشتری برسد و یا سوخت و ساز بدن اگر به خوبی کار نکند. و چربی ها در کبد جمع شوند مشکل چربی کبد به وجود می آید. خرید داروهای گیاهی 

انواع کبد چرب

1-بیماری کبد چرب الکلی

لزوما مصرف چربی نمیتواند دلیل یا ابتلا به کبد چرب باشد. یکی از دلایل بسیار تاثیر گذار در ابتلا به کبد چرب می تواند مصرف بیش از حد الکل باشد. که به آن کبد چرب الکلی می گویند.

2-بیماری کبد چرب غیر الکلی

تجمع چربی اضافه در کبد میتواند یک دلیل بسیار تاثیر گذار در ابتلا به بیماری کبد چرب باشد. افرادی که دارای اضافه وزن یا چاقی، مبتلا به دیابت، کلسترول بالا یا تری گلیسیرید بالا هستند، به کبد جچرب دچار می شوند.

3-استاتو هپاتیت غیر الکلی و استاتو هپاتیت الکلی

افرادی که الکل کمی مصرف می کنند یا اصلا از این ماده استفاده نمی کنند بیماری آنها مشابه کبد چرب الکلی است. در استاتو هپاتیت غیرالکلی یا NASH ممکن است کبد دچار تخربی شود. چرا که التهاب کبد کم کم باعث تخریب سلول های کبد خواهد شد.

استفاده از داروهای گیاهی برای درمان کبد چرب

داروهای گیاهی برای درمان کبد چرب بسیار کارساز هستند. شما میتوانید برای درمان و حتی پیشگیری از ابتلا به کبد چرب و مشکلات بعد از آن از گیاهان دارویی بهره ببرید. به گونه ای شما می توانید از این گیاهان در دوره های معینی از سال و همچنین سالی یکبار با توجه به شرایط زندگی خودتان ، استفاده از آنها را در برنامه غذایی تان قرار دهید. ازجمله این گیاهان دارویی که در بالا به آن اشاره شد خاکشیر است. پاکسازی کبد چرب با خاکشیر یک راه حل کارساز و موثر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.